ANAD organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului proiecte, relații publice și internațioanle

În conformitate cu prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Agenția Națională Anti-Doping organizează, la sediul său din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti, concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post – 571199) din cadrul Serviciului proiecte, relații publice și internațioanle.

Durata normală a timpului de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • în data de 22.10.2024, ora 10.00 – proba scrisă, la sediul Agenției Naționale Anti-Doping din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti.
  • Proba interviu – se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, doar de către acei candidaţi care au obţinut la proba scrisă minim 50 puncte.

Dosarele de concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în intervalul 19.09.2024 - 08.10.2024, inclusiv, la Agenția Națională Anti-Doping, B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, București, și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

      a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa 10 la Ordonanța de urgentă a Guvernului nr. 57/2009 privind Codul Administrativ, cu completările și modificările uletrioare;

      b) copia cărţii de identitate;

      c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

      d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;

      e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

      f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

      g) cazierul judiciar;

      h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

      i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. 

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut de depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesabilității probelor de concurs.

Condiții de participare:

Condiții generale:

  • are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  • are capacitate deplină de exerciţiu
  • este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii; 
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani;

 

Relaţii suplimentare la telefon 0767.748.828 – persoana de contact Necula Andreea-Florina – consilier superior, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul Agenției Națioanle Anti-Doping. Pentru lămuriri suplimentare puteți consulta site-ul instituției https://anad.gov.ro la secțiunea Despre noi. Rubrica Carieră, de unde puteți descărca formularul de înscriere și lista documentelor necesare pentru înscrierea la concurs.

Bibliografie și tematică pentru concursul de recrutare organizat de Agenția Națională Anti-Doping în data de 22.10.2024 (proba scrisă) 

Funcția publică vacantă de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post – 571199) la Serviciul proiecte, relații publice și internaționale:

Bibliografia propusă și tematica:

  1. Constituţia României, republicată, integral;
  2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral; 
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Partea I – Dispoziții generale, Partea a II-a – Administrația publică centrală, Titlul I - Guvernul și Titlul II - Administrația publică centrală de specialitate, Partea a VI-a - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, Titlul I – Dispoziţii generale şi Titlul II – Statutul funcţionarilor publici;
  5. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea și combaterea dopajului în sport, Capitolul I și Capitolul IX;
  6. Hotărârea Guvernului nr. 1182/2022 privind aprobarea structurii organizatorice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Agenţiei Naţionale Anti-Doping, integral;
  7. Hotărârea Guvernului nr. 720/2024 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1182/2022 privind aprobarea structurii organizatorice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Agenţiei Naţionale Anti-Doping, integral
  8. Legea nr. 544/2001 privind accesul la informațiile de interes public;
  9. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică.

*Candidații vor avea în vedere forma în vigare a actelor normative la data publicării anunțului referitor la concursul de recrutare.

Atribuțiile postului

Denumirea funcției consilier, clasa I, grad profesional superior, (ID post – 571199) la Serviciul proiecte, relații publice și internaționale:

Enumerare atribuții:

  1. Aplicarea Strategiei Naționale Anti-Doping și respectarea Planului de acțiune pentru implementarea acesteia, în colaborare cu celelalte departamente din cadrul ANAD

- propuneri de completare/modificare a documentelor specifice domeniului anti-doping;

- realizarea indicatorilor de performanță asociați calității proceselor în care este implicat;

- desfășurarea activităților de organizare a evenimentelor și de derulare a campaniilor educative ale ANAD;

- organizarea din punct de vedere logistic a materialelor necesare desfășurării acțiunilor informativ-educative și ale evenimentelor planificate.

  1. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de informare și comunicare în domeniul anti-doping la nivel național
  • participarea la acțiunile de promovare a activității anti-doping la nivel național;
  • desfășurarea de activități în procesul de dezvoltare de parteneriate în scop informativ-educativ;
  • elaborarea de planuri de comunicare și relații publice în concordanță cu obiectivele serviciului;
  • participarea la derularea programelor educative bazate pe respectarea valorilor sportului curat;
  • asigurarea activității de înregistrare și distribuire a corespondenței;
  • monitorizarea presei și a mediului online pentru a putea evalua percepția publică a instituției;
  • formularea propunerilor pentru elaborarea/actualizarea documentelor necesare activității de relații publice;
  1. Respectarea cerințelor legale și a reglementărilor în vigoare aplicabile pentru buna desfășurare a activității
  • respectarea cerințelor legale și reglementărilor în vigoare aplicabile în cadrul Sistemului de control intern managerial și Sistemului de management al calității SR EN ISO 9001:2015;
  • participarea la elaborarea și actualizarea procedurilor operaționale/de sistem aferente activităților pe care le desfășoară, după caz;
  • păstrarea și arhivarea documentelor, din domeniul de activitate, până la predarea către arhiva ANAD, în condițiile legii;
  • respectarea și îndeplinirea obligațiilor prevăzute de Regulamentul de organizare și funcționare a ANAD și Regulamentul intern;
  • respectarea cerințelor de disciplină, a normelor de conduită profesională și de integritate;
  • păstrarea secretului de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile sau documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public;
  • respectarea cerințelor legale și a reglementărilor în vigoare aplicabile în domeniul securității și sănătății în muncă, prevenirii și stingerii incendiilor și protecției mediului;
  • respectarea cerințelor în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecția datelor, precum și a celor prevăzute în actele administrative interne și procedurile proprii elaborate la nivelul ANAD;
  • participarea la ședințele grupurilor de lucru la care este desemnat de șeful ierarhic/conducătorul instituției și întocmirea lucrărilor stabilite în cadrul grupului de lucru sau pentru buna funcționare a acestuia, după caz;
  • îndeplinirea altor atribuții dispuse de superiorul ierarhic sau conducerea ANAD, în limita competențelor, cu respectarea scopului postului și a cerințelor acestuia.

pdf Formultar de înscriere la concurs


11.10.2024 - pdfRezultatul selecției dosarelor

22.10.2024 - pdfRezultatul probei scrise

22.10.2024 - pdfRezultatul interviului

23.10.2024 - pdfRezultatul final

ANAD organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior - Compartimentului juridic și contencios

În conformitate cu prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Agenția Națională Anti-Doping organizează, la sediul său din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti, concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior (ID post – 571200) din cadrul Compartimentului juridic și contencios.

Durata normală a timpului de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • în data de 21.10.2024, ora 10.00 – proba scrisă, la sediul Agenției Naționale Anti-Doping din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti.
  • Proba interviu – se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, doar de către acei candidaţi care au obţinut la proba scrisă minim 50 puncte.

Dosarele de concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în intervalul 19.09.2024 - 08.10.2024, inclusiv, la Agenția Națională Anti-Doping, B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, București, și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

      a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa 10 la Ordonanța de urgentă a Guvernului nr. 57/2009 privind Codul Administrativ, cu completările și modificările uletrioare;

      b) copia cărţii de identitate;

      c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

      d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;

      e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

      f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

      g) cazierul judiciar;

      h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

      i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. 

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut de depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesabilității probelor de concurs.

Condiții de participare:

  1. Condiții generale:
  • are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  • are capacitate deplină de exerciţiu
  • este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii; 
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
  1. Condiții specifice:
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științe juridice;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani;

Relaţii suplimentare la telefon 0767.748.828 – persoana de contact Necula Andreea-Florina – consilier superior, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul Agenției Națioanle Anti-Doping. Pentru lămuriri suplimentare puteți consulta site-ul instituției https://anad.gov.ro la secțiunea Despre noi. Rubrica Carieră, de unde puteți descărca formularul de înscriere și lista documentelor necesare pentru înscrierea la concurs.

Bibliografie și tematică pentru concursul de recrutare organizat de Agenția Națională Anti-Doping în data de 21.10.2024 (proba scrisă)

Funcția publică vacantă de execuție de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior (ID post – 571200) la Compartimentul juridc și contencios:

Bibliografia propusă și tematica:

  1. Constituţia României, republicată, integral;
  2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Partea I – Dispoziții generale, Partea a II-a – Administrația publică centrală, Titlul I - Guvernul și Titlul II - Administrația publică centrală de specialitate, Partea a VI-a - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, Titlul I – Dispoziţii generale şi Titlul II – Statutul funcţionarilor publici;
  5. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport cu tematica Titlul I - Dispoziții generale și Titlul II - Organizarea activității anti-doping la nivel național;
  6. Legea nr. 104/2008 privind prevenirea şi combaterea producerii şi traficului ilicit de substanţe dopante cu tematica Capitolul III - Măsuri speciale privind combaterea traficului ilicit de substanţe dopante în sălile de culturism şi de fitness.
  7. Hotărârea Guvernului nr. 1182/2022, cu modificările ulterioare privind aprobarea structurii organizatorice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Agenţiei Naţionale Anti-Doping.
  8. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  9. Hotărârea Guvernului nr. 561/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, în vederea adoptării/aprobării, cu modificările ulterioare cu tematica Capitolul II - Documentele de politici publice şi actele normative, Capitolul IV – Procedura de elaborare şi consultare a proiectelor de acte normative şi a proiectelor de documente de politici publice, Capitolul V - Procedura de avizare/adoptare a proiectelor de acte normative şi a proiectelor de documente de politici publice și Capitolul VI - Dispoziţii speciale cu privire la avizarea ordonanţelor de urgenţă şi a ordonanţelor Guvernului;
  10. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată cu tematica Reguli procedurale pentru asigurarea transparenţei decizionale în cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice din administraţia publică centrală şi locală.

*Candidații vor avea în vedere forma în vigare a actelor normative la data publicării anunțului referitor la concursul de recrutare.

Atribuțiile postului

Denumirea funcției consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, (ID post – 571200), Compartimentul juridic și contencios:

Enumerare atribuții:

  1. Asigură, în condițiile legii, reprezentarea intereselor Agenției în fața Comisiei de audiere, Comisiei de apel și a Curții de arbitraj Sportiv de la Lausanne;
  2. Informează conducerea Agenției cu privire la situația litigiilor aflate pe rolul Comisiei de audiere, Comisiei de apel și Curții de arbitraj Sportiv de la Lausanne, în care Agenția este parte;
  3. Organizează și coordonează activitatea de sistematizare și armonizare cu prevederile internaționale în vigoare a legislației ce reglementează domeniul de activitate al Agenției, întocmind în acest sens proiecte de acte normative în condițiile legii;
  4. Asigură respectarea procedurilor pentru elaborarea, avizarea și prezentarea proiectelor de acte normative, precum și a altor documente, în vederea adoptării/aprobării acestora de către Guvern;
  5. Asigură respectarea procedurilor pentru elaborarea, avizarea și prezentarea proiectelor de acte normative și a actelor administrative individuale emise de președintele ANAD, precum și a altor documente, în vederea adoptării/aprobării acestora de către Guvern;
  6. Colaborează cu celelalte structuri ale ANAD cu atribuții în domeniul prevenirii și combaterii dopajului în sport, al prevenirii și combaterii producerii și traficului ilicit de substanțe dopante și cu atribuții de relații publice și internaționale în vederea elaborării proiectelor de acte normative și administrativ – normative din domeniul său de competență și asigurării respectării dispozițiilor legale cu privire la transparența decizională în administrația publică;
  7. Propune și supune spre analiză președintelui și secretarului general adoptarea de proiecte de acte normative și acte administrativ - normative în domeniul de activitate al Agenției la solicitarea structurilor cu competențe în prevenirea și combaterea dopajului în sport și prevenirea și combaterea producerii și traficului ilicit de substanțe dopante;
  8. Propune avizarea proiectelor de acte normative și administrativ - normative elaborate de către autorități și instituții publice supuse spre analiză și avizare Agenției, în procedura de consultare și avizare interministerială;
  9. Avizează, sub aspectul legalității și al corespondenței cu actele normative în vigoare, regulamentele, ordinele și instrucțiunile emise de către președinte, proiectele de acte normative, proiectele de ordine ale președintelui sau de contracte de muncă și acte adiționale referitoare la nașterea, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu și de muncă ale personalului din cadrul Agenției, contractele de achiziții publice, precum și orice alte documente care produc efecte juridice;
  10. Acordă asistență juridică de specialitate structurilor Agenției și personalului acestora;
  11. Întocmește și prezintă, la cererea președintelui Agenției, puncte de vedere, opinii și aprecieri privind legalitatea unor propuneri, inițiative, măsuri de natură să producă consecințe juridice;
  12. Informează conducerea Agenției cu privire la aparițiile și modificările legislative cu impact asupra activității instituției;
  13. Avizează contractele de achiziții publice și documentația de atribuire a acestora;
  14. Întocmește alte tipuri de contracte pentru desfășurarea activității Agenției;
  15. Întocmește ordinele pe baza documentației puse la dispoziție de către structurile de specialitate;
  16. Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile în cadrul Sistemului de control intern managerial și Sistemului de management al calității SR EN ISO 9001:2015;
  17. Participă la elaborarea și actualizarea procedurilor operaționale/de sistem aferente activităților pe care le desfășoară, după caz;
  18. Asigură păstrarea și arhivarea documentelor, din domeniul de activitate, până la predarea către arhiva ANAD, în condițiile legii;
  19. Respectă și îndeplinește obligațiile prevăzute de Regulamentul de organizare și funcționare a ANAD și Regulamentul intern;
  20. Asigură realizarea indicatorilor de performanță asociați obiectivelor calității proceselor în care este implicat;
  21. Respectă cerințele de disciplină, normele de conduită profesională și de integritate;
  22. Asigură păstrarea secretului de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile sau documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public;
  23. Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile în domeniul securității și sănătății în muncă, prevenirii și stingerii incendiilor și protecției mediului;
  24. Respectă cerințele în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecția datelor, precum și a celor prevăzute în actele administrative interne și procedurile proprii elaborate la nivelul ANAD;
  25. Participă la ședințele grupurilor de lucru la care este desemnat de șeful ierarhic/conducătorul instituției și întocmește lucrările stabilite în cadrul grupului de lucru sau pentru buna funcționare a acestuia, după caz;
  26. Îndeplinește alte atribuții dispuse de superiorul ierarhic sau conducerea ANAD, în limita competențelor, cu respectarea scopului postului și a cerințelor acestuia.

  Formular de înscriere la concurs


11.10.2024 - pdfRezultat selecție dosare

21.10.2024 - pdfRezultat proba scrisă

21.10.2024 - pdfRezultat interviu

23.10.2024 - pdfRezultat final

ANAD organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de execuție de șofer

 Agenția Națională Anti-Doping, în conformitate cu prevederile art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare și ale art. VII alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidarea fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de execuție de șofer din cadrul Serviciului proiecte, relații publice și internaționale.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Condiții generale:

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute la art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; 

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; 

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; 

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; 

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; 

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice:

  • Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • Vechime ca șofer categoria B, demonstrabil pe carte de muncă sau similar: minimum 7 ani.

Bibliografia și tematica

  1. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu temetica Titlul II Organizarea activității anti-doping la nivel național - Capitolul I Agenția Națională Anti-Doping;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 1182/2022 privind aprobarea structurii organizatorice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Agenţiei Naţionale Anti-Doping, cu modificările ulterioare;
  3. Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, Capitolul IV;
  4. Hotărârea Guvernului nr. 1425/2006 privind Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006, Capitolul III, Secțiunea a-8-a;
  5. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, Capitolul I și Capitolul III;
  6. Regulamentul de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 1995/2002 privind circulația pe drumurile publice, integral;
  7. Chestionare de circulație pentru categoria B, integral.

Atribuțiile prevăzute în fișa postului pentru funcția contractuală vacantă de execuție de șofer din cadrul Serviciului proiecte, relații publice și internaționale

  • Cunoașterea și respectarea prevederilor legale cu privire la circulația pe drumurile publice, în trafic intern și internațional;
  • Verificarea stării tehnice a vehiculului înainte de fiecare călătorie și raportarea imediată a oricăror probleme mecanice sau tehnice;
  • Gestionarea rutei în mod eficient pentru a respecta termenele stabilite și pentru a evita întârzierile;
  • Ia în primire autoturismul cu tot inventarul menționat în procesul-verbal de predare-primire de la administratorul parcului auto al ANAD;
  • Răspunde de inventarul autoturismului conform procesului-verbal de predare-primire;
  • Asigură și răspunde de securitatea autoturismului pe care lucrează pe toată durata programului de lucru;
  • Urmărirea și respectarea programărilor reviziilor curente ce urmează a fi efectuate la autovehiculul pe care îl ia în primire;
  • Înștiințarea de îndată a șefului ierarhic superior despre orice accident suferit sau ori de câte ori este implicat într-un eveniment rutier;
  • Reprezentarea instituției în interacțiunile cu furnizori externi, livrarea sau preluarea materialelor personalizate;
  • Asigurarea suportului logistic în organizarea și desfășurarea evenimentelor, întâlnirilor sau altor activități externe;
  • Întreținerea stării de curățenie interioară, exterioară și a motorului autoturismului pe care îl deservește;
  • Obligația de a să nu schimba poziția autovehiculului implicat în accident, până la sosirea organelor de poliție și să asigure păstrarea urmelor la locul accidentului, dacă acesta a avut ca rezultat moartea, vătămarea integrității corporale sau a sănătății vreunei persoane sau daca accidentul constituie infracțiune sau s-a produs ca urmare a unei infracțiuni;
  • Răspunde de integritatea persoanelor transportate, din momentul urcării în autovehicul și până la coborârea din acesta, cât și de integritatea documentelor transportate din momentul primirii lor și până la momentul predării acestora;
  • Respectarea confidențialității informațiilor și conversațiilor purtate pe parcursul deplasărilor;
  • Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor, având o atitudine proactivă în rezolvarea problemelor;
  • Îndeplinirea altor atribuții stabilite prin lege, precum și pe cele conferite expres de conducerea Agenției;
  • Colaborează cu direcţiile şi celelalte compartimente din Agenţie în vederea îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin;
  • Îndeplineşte şi alte sarcini ce i se repartizează, în limitele de competenţă ale Serviciului.

Depunerea dosarelor

(1) Dosarele de înscriere în vederea participării la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG nr. 1336/2022;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
  8. curriculum vitae, modelul comun european;

(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din HG nr. 1336/2022.

(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) -e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii. 

(7) În funcţie de decizia conducătorului autorităţii sau instituţiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34

(8) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b) -e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. 

(9) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) şi (9), după caz, conduce la respingerea candidatului. 

(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Concursul se desfășoară după următorul calendar:

  1. Dată publicare anunț: 10.09.2024
  2. Perioadă înscriere la concurs: 11.09.2024 – 24.09.2024
  3. Selecție dosare de înscriere: 25.09.2024
  4. Afișare rezultate selecție dosare: 25.09.2024
  5. Termen depunere contestații: 26.09.2024
  6. Afișare rezultate contestații selecție dosare: 27.09.2024
  7. Proba scrisă: 30.09.2024, ora 10:00, se va susține la sediul instituției
  8. Afișare rezultate proba scrisă: 30.09.2024
  9. Termen depunere contestații: 01.10.2024
  10. Afișare rezultate contestații proba scrisă: 02.10.2024
  11. Proba practică: 03.10.2024, ora 10:00, se va susține doar de către candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 puncte, dintr-un maxim de 100 de puncte.
  12. Proba interviu: 07.10.2024, ora 10:00, se va susține doar de către candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 puncte, dintr-un maxim de 100 de puncte.
  13. Afișare rezultate proba interviu: 07.10.2024
  14. Termen depunere contestații: 08.10.2024
  15. Afișare rezultate contestații probă interviu: 09.10.2024
  16. Afișare rezultate finale: 09.10.2024
  • Locul de desfășurare a concursului – sediul Agenției Naționale Anti-Doping din Municipiul București, Bulevardul Basarabia nr. 37-39, sector 2

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării de anunţului de concurs (10.09.2024), respectiv în perioada 11.09.2024 - 24.09.2024, la sediul Agenției Naționale Anti-Doping – Municipiul București, Bulevardul Basarabia nr. 37-39, sector 2 la Secretariatul comisiei de concurs, de luni până joi între orele 8.00 – 16.30 şi vineri între orele 08.00 – 14.00.

Relaţii suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0767.748.828 Persoana de contact: Andreea-Florina NECULA – consilier superior, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..ro sau la sediul Agenției Naționale Anti-Doping.

Pentru lămuriri suplimentare puteți consulta site-ul instituției https://anad.gov.ro la secțiunea Despre noi. Rubrica Carieră, de unde puteți descărca formularul de înscriere și lista documentelor necesare pentru înscrierea la concurs.

Afișat astăzi, 10.09.2024, la sediul și pe site-ul Agenției Naționale Anti-Doping.


  Formular de înscriere la concurs


pdfRezultatul selecției dosarelor - 25.09.2024


pdf Rezultatul probei scrise - 30.09.2024


pdfRezultatul probei practice - 03.10.2024


pdfRezultatul interviului - 07.10.2024


pdfRezultatul final al concursului - 10.10.2024

ANAD organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad prof principal din cadrul Serviciului control doping, programe social educative, gestionarea SUT și a rez

În conformitate cu prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de urgență de Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, Agenția Națională Anti-Doping organizează, la sediul său din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti, concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice vacante de execuție de consilier, clasa I, grad profesional principal (ID post  571181) din cadrul Serviciului control doping, programe social educative, gestionarea SUT și a rezultatelor controlului doping - Direcția generală de control doping, investigații, educație anti-doping, anti-trafic substanțe dopante, relații publice și internaționale.

Durata normală a timpului de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • în data de 29.07.2024, ora 12.00 – proba scrisă, la sediul Agenției Naționale Anti-Doping din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti.
  • Proba interviu – se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, doar de către acei candidaţi care au obţinut la proba scrisă minim 50 puncte.

Dosarele de concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în intervalul 26.06.2024 - 15.07.2024, inclusiv, la Agenția Națională Anti-Doping, B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, București, și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

      a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2009 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

      b) copia cărţii de identitate;

      c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

      d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;

      e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

      f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

      g) cazierul judiciar;

      h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

      i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. 

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut de depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesabilității probelor de concurs.

Condiții de participare :

Condiții generale:

  • are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  • are capacitate deplină de exerciţiu
  • este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii; 
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Condiții specifice pentru funcția publică de consilier, grad profesional superior, ID 571181:

-     Studii de specialitate: Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.

-     Vechime necesară în specialitatea studiilor: minimum 5 ani în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice.

-     Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): - operare MS Office, Internet browser - nivel bază, dovedit prin documente specifice;

-     Cunoștințe limbi străine (necesitate și nivel de cunoaștere): cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională – citit, scris, vorbit: nivel bază, dovedit prin documente specifice.

Relaţii suplimentare la telefon 0767.748.828 – persoana de contact Necula Andreea-Florina – consilier superior, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul Agenției Naționale Anti-Doping. Pentru lămuriri suplimentare puteți consulta site-ul instituției https://anad.gov.ro la secțiunea Despre noi. Rubrica Carieră, de unde puteți descărca formularul de înscriere și lista documentelor necesare pentru înscrierea la concurs.

Bibliografie și tematică pentru concursul de recrutare organizat de Agenția Națională Anti-Doping în data de 29.07.2024 (proba scrisă)

Bibliografia propusă și tematica pentru funcția publică de consilier, grad profesional superior, ID 571181:

  1. Constituţia României, republicată, integral;
  2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral;
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Partea I – Dispoziții generale, Partea a II-a – Administrația publică centrală, Titlul I - Guvernul și Titlul II - Administrația publică centrală de specialitate, Partea a VI-a - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, Titlul I – Dispoziţii generale şi Titlul II – Statutul funcţionarilor publici;
  5. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea și combaterea dopajului în sport, , Capitolul I ;
  6. Hotărârea Guvernului nr. 1182/2022 privind aprobarea structurii organizatorice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Agenţiei Naţionale Anti-Doping, integral;
  7. Hotărârea Guvernului nr. 278/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice privind control doping, integral;
  8. Codul Mondial Anti-Doping, versiunea 2021, Articolul 2 și Articolul 8, Articolul 10;
  9. Standardul Internațional pentru testare și investigații, versiunea 2023, Anexa C, Anexa E, Anexa F.

*Candidații vor avea în vedere forma în vigoare a actelor normative la data publicării anunțului referitor la concursul de recrutare.

Atribuțiile postului

Denumire: funcția publică de consilier, grad profesional superior,  ID 571181:

Enumerare atribuții:

Activități și acțiuni întreprinse în cadrul unei atribuții și gradul de complexitate aferent (se stabilește pe o scală de la 1 la 5, 1 fiind nivelul minim, iar 5 nivelul maxim)

  1. Planifică un program de testare eficace

-Efectuează o evaluare a riscurilor

-Dezvoltă și comunică planul de testare la disciplinele sportive de care este responsabil

-Stabilește lotul de testare înregistrat și alte loturi conform reglementărilor anti-doping

       2.   Organizează resursele pentru programul de testare

-Determină metode și procese de acreditare a personalului de recoltare a probelor (cursul de Ofițeri control doping sau pentru oficialii de prelevare a probelor biologice)

-Instruiește personalul de recoltare a probelor biologice

-Utilizează platforma ADAMS a Agenției Mondiale Anti-Doping pentru organizarea testărilor doping

       3.   Gestionează și coordonează implementarea programului de testare doping

-Planifică testările conform Planului de testare și coordonează cu celelalte autorități cu jurisdicție asupra sportivilor

Monitorizează și menține informațiile de localizare pentru sportivii din loturile ANAD (lot de testare înregistrat și lot de testare)

-Completează în ADAMS informațiile de la controlul doping

      4.    Monitorizează și gestionează rezultatele programului de testare doping

-Emite rapoarte despre activitatea de testare doping

-Pune la dispoziție documentația necesară unui potențial caz de încălcare a reglementărilor anti-doping, despre abaterile de localizare sau teste neefectuate sau pentru rezultate atipice raportate in ADAMS

-Monitorizează și implementează opiniile experților AMPU

      5.    evaluează și dezvoltă permanent programul de testare

-Identifică și implementează rezultatele programului de testare doping

     6.    Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile pentru buna desfășurare a activității

-Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile în cadrul Sistemului de control intern managerial și Sistemului de management al calității SR EN ISO 9001:2015;

-Participă la elaborarea și actualizarea procedurilor operaționale/de sistem aferente activităților pe care le desfășoară, după caz;

-Asigură păstrarea și arhivarea documentelor, din domeniul de activitate, până la predarea către arhiva ANAD, în condițiile legii;

-Respectă și îndeplinește obligațiile prevăzute de Regulamentul de organizare și funcționare a ANAD și Regulamentul intern;

-Asigură realizarea indicatorilor de performanță asociați obiectivelor calității proceselor în care este implicat;

-Respectă cerințele de disciplină, normele de conduită profesională și de integritate;

-Asigură păstrarea secretului de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile sau documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public;

-Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile în domeniul securității și sănătății în muncă, prevenirii și stingerii incendiilor și protecției mediului;

-Respectă cerințele în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile -Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecția datelor, precum și a celor prevăzute în actele administrative interne și procedurile proprii elaborate la nivelul ANAD;

-Participă la ședințele grupurilor de lucru la care este desemnat de șeful ierarhic/conducătorul instituției și întocmește lucrările stabilite în cadrul grupului de lucru sau pentru buna funcționare a acestuia, după caz;

-Îndeplinește alte atribuții dispuse de superiorul ierarhic sau conducerea ANAD, în limita competențelor, cu respectarea scopului postului și a cerințelor acestuia.