Anunț privind organizarea etapei de selecție a proiectului-pilot pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Control Doping, Progr Social Educative, Gestionarea SUT

Anunț privind organizarea etapei de selecție a proiectului-pilot pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant la serviciul control doping, programe social educative, gestionarea sut și a rezultatelor controlului doping – Direcția Generală de Control Doping, Investigații, Educației Anti-Doping, Anti-Trafic Substanțe Dopante, Relații Publice și Internaționale din cadrul Agenției Naționale Anti-Doping

 

În conformitate cu dispoziţiile art. 619 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și în baza art. IV alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2023,

Agenția Națională Anti-Doping organizează etapa de selecție a proiectului-pilot pentru ocuparea unei funcţii publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciului Control Doping, Programe Social Educative, Gestionarea SUT și a Rezultatelor Controlului Doping – Direcția Generală de Control Doping, Investigații, Educației Anti-Doping, Anti-Trafic Substanțe Dopante, Relații Publice și Internaționale din cadrul Agenției Naționale Anti-Doping.

La etapa de selecţie a proiectului-pilot pot participa doar persoanele care au promovat etapa de recrutare a proiectului-pilot al concursului de ocupare a unor funcții publice vacante din administrația publică centrală (concurs național) organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

I.      Etapele de desfășurare a concursului:

-    constituirea dosarului de concurs se realizează exclusiv în format electronic, prin intermediul platformei informatice de concurs, în perioada 03 august – 01 septembrie 2023;

-     verificarea eligibilității candidaților va avea loc în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de constituire a dosarelor;

-     proba scrisă va avea loc în data de 18 septembrie 2023, ora 09:00, la sediul Agenției Naționale Anti-Doping, Bdul Basarabia, nr. 37-39, sector 2, București;

-     interviul va avea loc în maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

II.     Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concurs:

II.1.     Condiţii generale:

  1. are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
  7. îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
  8. nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  9. nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
  10. nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  11. nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

II.2.     Condiții pentru ocuparea postului:

  • Nivelul studiilor: Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Vechimea necesară în specialitate studiilor: nu este necesară.
  • Competențe lingvistice de comunicare în limbi străine: Limba Engleză, nivel A1, dovedite prin documente ce atestă competența lingvistică.

Bibliografia propusă și tematica:

  1. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea și combaterea dopajului în sport cu tematica: Titlul I – Dispoziții generale; Capitolul V- Responsabilitățile sportivilor, personalului asistent al acestora și altor persoane; Capitolul VI-Testarea doping și investigații; Capitolul VIII – Jurisdicția Anti-Doping la Nivel Național;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 278/2022 pentru aprobarea Normelor de control doping cu tematica- Secțiunea 2A recoltarea probelor biologice, Secțiunea 2B Desfășurarea ședinței de recoltare a probei de urină; Secțiunea a 4-a Transportul probelor și a documentației aferente;
  3. Codul Mondial Anti-Doping, versiunea 2021 cu tematica Art. 2 – Încălcările reglementărilor anti-doping; Art 4- 4.1 Publicarea și revizuirea Listei interzise; 4.3 Criteriile de includere a substanțelor și metodelor în Lista Interzisă;
  4. Standardul Internațional pentru testare și Investigații, versiunea 2023 cu tematica Partea a doua- Art 7.0 Desfăşurarea şedinţei de recoltare a probei;
  5. Standardul Internațional pentru gestionarea rezultatelor, versiunea 2023 cu tematica Partea a III- Gestionarea rezultatelor-pre-judecarea, art. 6.0- Suspendarea provizorie..
  1. Atribuţiile postului prevăzute în fișa de post standardizată pentru funcția publică de execuție vacantă de consilier, clasa I, grad profesional debutant:
  1. Desfășoară activități de bază în procesul de testare doping
  • Respectă circuitul documentelor;
  • Întocmește adrese de solicitare informații de la structurile naționale cu care colaborează ANAD pentru aplicarea Legii nr. 310/2021;
  • Transmite către celelalte compartimente necesarul pentru desfășurarea activității de testare doping;
  • Asigură comunicarea corespondenței între compartimente;
  • Responsabil de implementarea programului de testare doping la discipline sportive cu risc scăzut la dopaj;
  • Asigură evidența și gestiunea propriilor lucrări;
  1. Aplică metode și procese de natură tehnică și/sau științifică, sub supraveghere
  • Utilizează aplicații și diverse instrumente IT pentru a facilita valorificarea informațiilor
  • Transmite pentru publicarea pe site a informațiilor puse la dispoziție de șefii ierarhici sau consilierii responsabili pe anumite arii de activitate;
  • Își însușește legislația privind securitatea sănătății în muncă, situațiile de urgență și participă la sesiunile de instruire periodică
  • Își însușește regulamentele specifice/procedurile interne ale ANAD și deprinderile practice necesare exercitării atribuțiilor postului;
  • Participă la formele de pregătire organizate pentru funcționarii publici debutanți;
  • Participă la simpozioane, conferințe și alte manifestări pe teme de anti­doping, în baza mandatelor primite din partea conducerii;
  1. Gestionează activitatea privind arhivarea documentelor pe suport electronic și pe suport material
  • Asigură arhivarea periodică a documentelor direcției, în format electronic, organizează documentele pentru predare la arhiva instituției în vederea îndeplinirii atribuțiilor prevăzute de lege
  1. Îndeplinește activități de sprijin specializate, cu nivel mai scăzut de complexitate
  • Contribuie la pregătirea mapelor pentru ședință, pregătirea dosarelor pentru instanțele de arbitraj sportiv (fotocopiere, scanare), în vederea finalizării materialelor solicitate;
  • Asigură corespondența cu firmele de curierat rapid sau poșta română;
  • Furnizează informații despre activitatea desfășurată și rezultatele obținute (livrabile) în formate dedicate acestui scop și obține viza îndrumătorului pe acestea;
  • Îndeplinește sarcinile dispuse de superiorii ierarhici în exercitarea atribuțiilor specifice domeniului, se asigură că înțelege sarcinile alocate, precum și indicatorii de performanță așteptați pentru realizarea lucrărilor repartizate de conducerea direcției;

Răspunde de contractul cu firma de preluare a deșeurilor rezultate din activitatea de testare doping.

Documentele care compun dosarul de concurs al candidatului:

  1. formularul de înscriere prevăzut la art. 123 lit. b) din Anexa nr. 9 a O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  2. copia actului de identitate;
  3. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice;
  4. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării etapei de selecţie a proiectului-pilot de către medicul de familie al candidatului;
  5. cazierul judiciar.

Documentul prevăzut la lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a-şi completa dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie a proiectului-pilot, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

* * *

Persoana de contact pentru relații suplimentare este doamna Andreea-Florina Necula, consilier superior, Compartimentul Resurse Umane și Salarizare din cadrul Direcției Economice, Achiziții Publice, Patrimoniu, Administrativ și Resurse Umane și poate fi contactată la telefon 0767.748.828, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..


12.09.2023

pdfRezultatele probei de verificare a eligibilității candidaților


 19.09.2023

pdfRezultat final

Anunț privind organizarea etapei de selecție a proiectului-pilot pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Relații Publice și Internaționale

 Agenția Națională Anti-Doping anunță anularea etapei de selecție a proiectului pilot pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Relații Publice și Internaționale cu proba scrisă programată în data de 13.09.2023, ora 9:00, DIN MOTIVE PROCEDURALE.


În conformitate cu dispoziţiile art. 619 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și în baza art. IV alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2023,

Agenția Națională Anti-Doping organizează etapa de selecție a proiectului-pilot pentru ocuparea unei funcţii publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Relații Publice și Internaționale – Direcția Generală de Control Doping, Investigații, Educației Anti-Doping, Anti-Trafic Substanțe Dopante, Relații Publice și Internaționale din cadrul Agenției Naționale Anti-Doping.

ANAD organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcții publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Control Doping, Programe Social Educative, Gestionare SUT și a Rezultatelor Controlului Doping

Agenția Națională Anti-Doping, în conformitate cu prevederile art. 618 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Adminitrstiv, cu modificările și completările ulterioare, organizează la sediul său din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti, concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior (ID post – 571174, 571175) în cadrul Serviciului Control Doping, Programe Social Educative, Gestionare SUT și a Rezultatelor Controlului Doping din cadrul Direcției Generale de Control Doping, Investigații, Educație Anti-Doping, Anti-Trafic Substanțe Dopante, Relații Publice și Internaționale.

pdfANUNȚ 17.05.2023

Durata normală a timpului de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • în data de 16.06.2023, ora 10.00 – proba scrisă, la sediul Agenției Naționale Anti-Doping din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti.
  • Proba interviu – se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, doar de acei candidaţi care au obţinut la proba scrisă minim 50 puncte.

Dosarele de concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului respectiv în intervalul 16.05.2023 – 13.06.2023, inclusiv, la Agenția Națională Anti-Doping, B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, București, și trebuie să conțină următoarele documente:

  1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea de Guvern nr. 611/2008, cu modificările și completările uletrioare;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copiile diplomelor de studii, certificatelor şi alte altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări pentru dovedirea îndeplinirii condițiilor specifice de ocupare a funcțiilor publice;
  5. copie de pe carnetul de muncă sau, după caz, o adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  6. cazierul judiciar;
  7. copia adeverinței care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
  8. declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverință care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2D la Hotărârea de Guvern nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare. Conform art. 49 alin. (1^2) din H.G. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare, adeverințele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D la același act normativ și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dezabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatui de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat în mod expres la înscrierea la concurs prelucrarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dezabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut de depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesabilității probelor de concurs.

Condiții de participare:

Condiții generale:

Conform prevederilor art. 465 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ poate ocupa o funcție publică persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și citit;
  • are vârsta de minum 18 ani împliniți;
  • are capacitate de exercițiu;
  • este apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;
  • îndeplinește condițiile de studii și vechimea în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  • îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  • nu a fost condamnat(ă) pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorităților, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intențiecare ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • nu le-a fost interzis dreaptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  • nu a fost destituit(ă) dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Condiții specifice:

  • 2 posturi de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Control Doping, Programe Social Educaive, Gestionare SUT și a Rezultatelor Controlului Doping - ID post: 571174 și 571175
  • Condiţii de studii: Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • Condiţii de vechime în specialitate: Minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

Relaţii suplimentare la telefon 0726.732.919 – Persoana de contact Necula Andreea-Florina – Consilier superior, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul Agenției Națioanle Anti-Doping. Pentru lămuriri suplimentare puteți consulta site-ul instituției https://anad.gov.ro la secțiunea Despre noi. Rubrica Carieră, de unde puteți descărca formularul de înscriere și lista documentelor necesare pentru înscrierea la concurs.

Bibliografie și tematică pentru concursurile de recrutare organizate de Agenția Națională Anti-Doping în data de 26.04.2023 din cadrul Direcției Generale de Control Doping, Investigații, Educație Anti-Doping, Anti-Trafic Substanțe Dopante, Relații Publice și Internaționale (proba scrisă)

Bibliografie și tematică:

  1. Constituția României, republicată cu tematica Titlul II - Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale; Titlul III – Autoritățile publice, Cap. V – Administrația publică;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Capitolul I – Principii și Definiții; Capitolul II – Dispoziții speciale;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Capitolul II – Egalitatea de șanse între bărbați și femei în ceea ce privește participarea la luarea deciziei;
  4. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea a VI-a, Titlul I – Dispoziții generale și Titlul II – Statutul funcționarilor publici;
  5. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea și combaterea dopajului în sport cu tematica Capitolul V- Responsabilitățile sportivilor, personalului asistent al acestora și altor persoane; Capitolul VI-Testarea doping și investigații; Capitolul VIII – Jurisdicția Anti-Doping la Nivel Național;
  6. Hotărârea Guvernului nr. 278/2022 pentru aprobarea Normelor de control doping cu tematica- Secțiunea 2A recoltarea probelor biologice, Secțiunea 2B Desfășurarea ședinței de recoltare a probei de urină; Secțiunea a 4-a Transportul probelor și a documentației aferente;
  7. Codul Mondial Anti-Doping, versiunea 2021 cu tematica Art. 2 – Încălcările reglementărilor anti-doping; art. 4- 4.1 Publicarea și revizuirea Listei interzise; 4.3 Criteriile de includere a substanțelor și metodelor în Lista Interzisă;
  8. Standardul Internațional pentru testare și Investigații, versiunea 2023 cu tematica Partea a 3 a – art. 12: Investigații
  9. Standardul Internațional pentru gestionarea rezultatelor, versiunea 2023 cu tematica Partea a III- Gestionarea rezultatelor-pre-judecarea, art. 6.0- Suspendarea provizorie.

*Candidații vor avea în vedere forma în vigare a actelor normtive la data publicării anunțului referitor la concursul de recrutare.

Atribuțiile postului

Denumirea funcției Consilier, clasa I, grad profesional superior (2 posturi) din cadrul Serviciului Control Doping, Programe Social Educative, Gestionare SUT și a Rezultatelor Controlului Doping - Direcția Generală de Control Doping, Investigații, Educație Anti-Doping, Anti-Trafic Substanțe Dopante, Relații Publice și Internaționale:

  1. Verifică platforma ADAMS pentru identificarea rezultatelor raportate de Laboratorul de Control Doping;
  2. Notifică sportivii/persoanele care sunt suspectați/e de încălcarea reglementărilor anti-doping, analitice sau non-analitice;
  3. Organizează acțiuni de control doping la disciplinele de care este responsabil;
  4. Întocmește planul controalelor doping la disciplinele sportive distribuite de șeful ierarhic;
  5. Întocmește Lotul de Testare Înregistrat cu sportivii de la disciplinele sportive distribuite de șeful ierarhic;
  6. Întocmește programul de evaluare a riscului la dopaj care stă la baza Planului Național Anual de Testare;
  7. Întocmește adrese de solicitare a informațiilor de localizare a sportivilor care nu sunt incluși în Lotul de Testare Înregistrat;
  8. Solicită componența loturilor de sportivi participante la competiții si alte detalii necesare pentru desfăşurarea controlului doping;
  9. Participă ca ofiţer de control doping la acţiuni de control doping naţionale şi internaţionale;
  10. Participă ca observator la acţiuni de control doping naţionale şi internaţionale;
  11. Întocmește, revizuiește și monitorizează Lotul de testare înregistrat, Lotul pentru Pașaportul Biologic și Lotul de testare în acord cu prevederile legislației naționale și internaționale în domeniu;
  12. Aplică procedura de stocare a probelor și strategiile de testare ulterioară ca rezultat al investigațiilor și recomandărilor APMU;
  13. Asigură gestionarea încălcărilor reglementărilor anti-doping în limitele competențelor stabilite prin Legea nr. 310/2021 privind prevenirea și combaterea dopajului în sport, precum și ale Codului Mondial Anti-Doping, standardelor internaționale, modelelor de bună practică și documentelor tehnice, parte din programul mondial anti-doping;
  14. Asigură gestionarea încălcărilor cu privire la nerespectarea de către sportivi a reglementărilor în vigoare referitoare la disponibilitatea sportivilor pentru testare, inclusiv nerespectarea obligației de a furniza informații privind localizarea și a reglementărilor privind testele neefectuate, conform legislației naționale și internaționale în domeniu;
  15. Administrează și utilizează programul ADAMS în vederea realizării testărilor doping, coordonării cu alte organizații anti-doping, gestionării rezultatelor și a scutirilor pentru uz terapeutic, raportării notificărilor și deciziilor, comunicării cu expertul pe pașaportul biologic, raportării periodice pentru verificarea aplicării TDSSA la planul de testare;
  16. Colaborează cu structurile sportive internaționale, cu organizatorii de evenimente sportive naționale și internaționale, cu Autoritatea Internațională pentru Testare, cu Agenția Mondială Anti-Doping, cu CIO, cu CEO și cu alte organizații anti-doping în vederea realizării și coordonării testărilor doping;
  17. Organizează testările doping și selectează laboratoarele de control doping acreditate, unde se efectuează analizele probelor, în conformitate cu prevederile Standardul internațional pentru testare și investigații și Standardului internațional pentru laboratoare;
  18. Pune în aplicare recomandările expertului APMU ca o condiție de conformitate;
  19. Participă la conferințe, seminare, mese rotunde etc. cu lucrări și/sau postere având teme de interes pe domeniul anti-doping sau pentru diseminarea rezultatelor proiectelor de cercetare;
  20. Prezintă lunar și anual raport de activitate președintelui sau ori de câte ori este solicitat de acesta sau de șeful ierarhic;
  21. Asigură completarea rapoartelor solicitate de Consiliul Europei, Agenția Mondială Anti- Doping sau UNESCO în acord cu prevederile legislației în domeniu pentru menținerea conformității și respectarea angajamentelor internaționale;
  22. Elaborează statistica cazurilor de dopaj și o face publică, conform prevederilor legale naționale și internaționale;
  23. Elaborează și derulează campanii și proiecte de cercetare științifică în domeniu pentru promovarea valorilor sportului curat, pentru respectarea conformității cu Codul Mondial Anti-Doping;
  24. Exercită controlul stațiilor de control doping în acord cu prevederile Legii nr. 310/2021 pentru îndeplinirea condițiilor stabilite prin normele metodologice privind controlul doping și prin Standardul internațional pentru testare și investigații și a modelelor de bună practică;
  25. Colaborează cu federațiile sportive naționale în vederea realizării testărilor doping și acțiunilor educative, din bugetele alocate acestora;
  26. Colaborează cu federațiile sportive naționale prin reprezentantul cu pregătire în domeniul medical pentru asigurarea respectării Listei Interzise și a Standardului internațional privind scutirile pentru uz terapeutic;
  27. Colaborează cu structurile sportive pentru punerea în practică a deciziilor de suspendare a sportivilor și personalului asistent al acestora;
  28. Colaborează cu celelalte structuri ale Agenției în vederea realizării obiectivelor acesteia;
  29. Propune elaborarea de materiale educative și identifică conținutul acestora;
  30. Asigură procesul de gestionare a solicitărilor de acordare a SUT și colaborează cu Comisia de acordare a SUT;
  31. Asigură organizarea cursului de formare și perfecționare a ofițerilor de control doping.
  32. Asigură suport sportivilor din Lotul de testare înregistrat cu privire la completarea informațiilor de localizare în ADAMS;
  33. Întocmește note de fundamentare și referate de achiziție sau pentru deplasări;
  34. Participă ca expert la acțiuni educative;
  35. Colaborează cu Serviciul Relații Publice si Internaționale pentru materialele educative aferente acțiunii de educație și postarea pe site a statisticii cazurilor de dopaj;
  36. Participă la redactarea și derularea proiectelor de cercetarea socio-umane;
  37. Contactează firma de curierat rapid arunci când este necesara comunicarea unei corespondente sau transmiterea probelor biologice;
  38. Agent constatator pentru staţii de control doping conform reglementărilor legale in vigoare.
  39. Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile în cadrul Sistemului de control intern managerial și Sistemului de management al calității SR EN ISO 9001:2015;
  40. Participă la elaborarea și actualizarea procedurilor operaționale/de sistem aferente activităților pe care le desfășoară, după caz;
  41. Asigură păstrarea și arhivarea documentelor, din domeniul de activitate, până la predarea către arhiva ANAD, în condițiile legii;
  42. Respectă și îndeplinește obligațiile prevăzute de Regulamentul de organizare și funcționare a ANAD și Regulamentul intern;
  43. Asigură realizarea indicatorilor de performanță asociați obiectivelor calității proceselor în care este implicat;
  44. Respectă cerințele de disciplină, normele de conduită profesională și de integritate;
  45. Asigură păstrarea secretului de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile sau documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public;
  46. Respectă cerințele legale și reglementările în vigoare aplicabile în domeniul securității și sănătății în muncă, prevenirii și stingerii incendiilor și protecției mediului;
  47. Respectă cerințele în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecția datelor, precum și a celor prevăzute în actele administrative interne și procedurile proprii elaborate la nivelul ANAD;
  48. Participă la ședințele grupurilor de lucru la care este desemnat de șeful ierarhic/conducătorul instituției și întocmește lucrările stabilite în cadrul grupului de lucru sau pentru buna funcționare a acestuia, după caz;
  49. Îndeplinește alte atribuții dispuse de superiorul ierarhic sau conducerea ANAD, în limita competențelor, cu respectarea scopului postului și a cerințelor acestuia.

ANAD organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de execuție de muncitor calificat I în cadrul Serviciului Achiziții Publice, Patrimoniu și Administrativ

Agenția Națională Anti-Doping, în conformitate cu prevederile art. 14 din Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, organizează la sediul său din B-dul Basarabia, nr. 37-39, Sector 2, Bucureşti, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de execuție de muncitor calificat I în cadrul Serviciului Achiziții Publice, Patrimoniu și Administrativ din Direcția Economică, Achiziții Publice, Patrimoniu, Administrativ și Resurse Umane.

ANUNȚ 17.05.2023

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Calendarul de desfășurare a concursului:

  1. Proba scrisă: în data de 18 mai 2023, ora 10:00, se va susține la sediul instituției.
  2. Proba interviu și proba practică: se va susţine în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituției, doar de către candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 puncte, dintr-un maxim de 100 de puncte.

Dosarele pentru înscriere în vederea participării la concurs vor putea fi depuse în termen de 10 de zile lucrătoare de la publicarea anunţului de concurs în perioada 27.04.2023-11.05.2023, la sediul instituției organizatoare, la Secretariatul Comisiei de Concurs, de luni până joi între orele 8.00 – 16.30 şi vineri între orele 08.00 – 14.00 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. formularul de înscriere la concurs (site-ul https://anad.gov.ro);
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copiile diplomelor de studii, certificatelor şi alte altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări pentru dovedirea îndeplinirii condițiilor specifice de ocupare a postului;
  5. copie de pe carnetul de muncă sau, după caz, o adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă;
  6. cazierul judiciar;
  7. copia adeverinței medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  8. declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia (se va procura de la Secretariatul comisiei de concurs şi va fi completat pe loc).

Condiţii specifice de ocupare/ participare necesare ocupării funcției contractuale

1 post – muncitor calificat I – Serviciul Achiziții Publice, Patrimoniu și Administrativ

  • Studii de specialitate: Studii medii absolvite cu diplomă / școala profesională cu cel puțin una din calificările: electrician, instalator, lăcătuș mecanic, tâmplar;
  • Atestate în domeniile: permis de conducere auto categoria B; constituie avantaj o altă calificare/specializare (zugrav, dulgher);
  • Cunoștințe temeinice în ceea ce privește gestionarea materialelor.

Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

Relaţii suplimentare la telefon 0723.078.540 – Persoana de contact Camelia MUNTEANU – Consilier superior, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul Agenției Națioanle Anti-Doping. Pentru lămuriri suplimentare puteți consulta site-ul instituției https://anad.gov.ro la secțiunea Despre noi. Rubrica Carieră., de unde puteți descărca formularul de înscriere și lista documentelor necesare pentru înscrierea la concurs.

Bibliografie și tematică pentru concursul de recrutare organizat de Agenția Națională Anti-Doping în data de 18.05.2023 (proba scrisă)

Funcția muncitor calificat I – Serviciul Achiziții Publice, Patrimoniu și Administrativ

Bibliografie

Bibliografia propusă și tematica:

  1. Legea nr. 310/2021 privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Titlul II Capitolul I Organizarea activitatii anti-doping la nivel national;
  2. Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă;
  3. Hotărârea Guvernului nr. 1425/2006 privind Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006;
  4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Hotărârea nr. 1146/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă, cu modificările și completările ulterioare.

Atribuțiile postului pentru concursul de recrutare organizat de Agenția Națională Anti-Doping în data de 18.05.2023  (proba scrisă)

Denumirea funcției muncitor calificat I – Serviciul Achiziții Publice, Patrimoniu și Administrativ:

Enumerare atribuții:

  1. Execută lucrări de reparații la instalația sanitară, instalația electrică, tâmplărie și alte activități gospodărești (uși, geamuri și mobilierul instituției), la cererea administratorului și a șefului ierarhic superior, lucrări ce fac obiectul meseriei pentru care este angajat, cu respectarea normelor de protecția muncii și PSI;
  2. Răspunde de buna funcționare a obiectelor și echipamentelor pe care le deține și nu are voie să înstrăineze obiecte de inventar aflate în gestiunea instituției;
  3. Urmărește permanent și remediază ori de câte ori este cazul toate defecțiunile apărute în instituție;
  4. Întocmește necesarul de aprovizionare cu piese de schimb/înlocuire și le gestionează;
  5. Constată defecțiunile apărute și propune soluții de remediere;
  6. Asigură buna funcționare a instalațiilor din centrala termică;
  7. Ține permanent sub observație aparatura de control aferentă centralei termice;
  8. În cazul apariției unor dereglări în funcționarea instalațiilor ia urgent măsurile prevăzute de normele legale;
  9. Își însușește și respectă legislația în vigoare specifică activității proprii;
  10. La terminarea programului are obligația de a parca autoturismul în parcarea ANAD;
  11. Îndeplinește orice alte atribuții stabilite prin lege, precum și pe cele conferite expres de conducerea Agenției;
  12. Colaborează cu direcţiile şi celelalte compartimente din Agenţie în vederea îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin;
  13. Îndeplineşte şi alte sarcini ce i se repartizează, în limitele de competenţă ale Directiei;
  14. Perfecționarea permanentă pe linie profesională prin participare la forme de pregătire organizate la nivelul ANAD sau la cursuri de specializare în domeniile de interes în scopul adaptării la noutățile din domeniul de responsabilitate și pentru implementarea la nivelul locului de muncă a cunoștințelor dobândite.

pdfRezultat selecție dosare